Комплект ксенону / біксенона – складається з двох блоків розпалу, двох ксенонових / біксенонові ламп і проводів харчування. У порівнянні з галогенними лампами ксенон / біксенон дає кращу видимість для водія. Ксенон забезпечує тільки ближній або тільки дальнє світло, а біксенон поєднує функції ближнього і дальнього світла. Біксеноновий комплект дорожче і складніше в установці.
Блок запалювання – пускає в хід ксенонову / біксенонові лампу, управляє її роботою і забезпечує світіння.
Бі-лінза (біксенонова) – складається з ксеноновим лампи, котра фокусує лінзи, світловідбивачі, металевої шторки. Дана шторка знаходиться між лампою і лінзою, забезпечує перемикання з ближнього на дальнє світло. Бі-лінзи встановлюються на будь-який автомобіль. Також зустрічаються LED-лінзи, які встановлюються замість штатних бі-лінз.
Біксенонова лампа – дешевше і простіше в установці, ніж бі-лінза. Перемикання між ближнім і дальнім світлом реалізовано за рахунок пересування колби. У той же час біксенонова лампа сумісна не з усіма автомобілями і дає менше високу якість світла.
Маска (бленда) – декоративний елемент, який встановлюються на біксенонові лінзи для маскування її внутрішньої конструкції і додання стильного вигляду авто. Маски бувають різної форми: напівкруглої, круглої, квадратної. Маска вибирається індивідуально для кожної марки авто.
Перехідник – призначений для установки лампи Ксенону замість галогенних.
Провід живлення – забезпечує електричне з'єднання блоків розпалу й ксенонових / біксенонові ламп.
Маркування ксенонової лампи вказує на серію, до якої належить конкретна модель. Визначається відповідно до типу цоколя лампи. Існує три таких серії:
Найбільш поширені лампи серії H і HB.
Серія H
Серія HB
Тип цоколя лампи враховується при виборі блоку розпалювання, лінзи, обманки і перехідника.
Штатний (оригінальний) – встановлюється заводом-виробником, сумісний тільки з конкретною маркою і моделлю автомобіля.
Універсальний – встановлюється власником авто самостійно, дешевше штатних блоків і сумісний з будь-яким автомобілем. Універсальні блоки досить повільно розпалюють лампу і прискорюють її знос, забезпечують порівняно низьку яскравість і спотворюють кольоровість ламп (надають жовтуватий відтінок).
Оригінальні блоки розпалювання сумісні тільки з оригінальними ксеноновими лампами, а універсальні блоки розпалювання працюють в тандемі тільки з універсальними ксеноновими лампами. Універсальні моделі застосовуються при переобладнанні галогеновой оптики на ксенон.
Стандартний – класичний тип блоку розпалювання.
Тонкий (Slim) – компактний блок розпалу, який призначений для невеликих автомобілів і мотоциклів. Також подібний варіант актуальний при нестачі вільного місця в підкапотному просторі машини. Тонкий блок збільшує ресурс лампи. У порівнянні зі стандартним блоком тонкий швидше перегрівається і частіше ламається. Оптимальний для транспортного засобу, що має гарне охолодження.
Потужність
Ця характеристика визначає яскравість світіння лампи ксенону. Чим могутніше джерело світла, тим він яскравіше. У той же час зростає енергоспоживання лампи. Потужність складає 35-75 Вт.
Напруга
Даний параметр відповідає за сумісність комплекту ксенону / біксенона з бортовою мережею авто. Залежить від типу автомобіля:
Напруга в ксенонових лампах становить 9-24 В.
Функції захисту
Для безпечної експлуатації блок розпалу має захист від підключення без лампи, короткого замикання, зворотної полярності.
Вбудований стабілізатор – забезпечує стабільну роботу блоку розпалювання, продовжує термін його служби і усуває ефект мерехтіння лампи.
Колірна температура визначає відтінок світіння ксеноновим / биксеноновой лампи. Вимірюється в кельвінах (К). Зі збільшенням температури кольору світіння автомобільної лампи стає «холодніше», зі зменшенням – «тепліше»:
Колірна температура ксенонових ламп коливається в межах 4300-12000 К. Моделі з колірною температурою 4300 К оптимальні для їзди в негоду і вночі, лампи на 5000-6000 К використовують в темну пору доби при гарній погоді. Джерела світла з колірною температурою понад 6000 К встановлювати на автомобіль заборонено.
Біксенонові лінзи випускаються діаметром 1.8 дюйма, 2.5 дюйма, 2.8 дюйма і 3 дюйми. Вибір відповідного варіанта залежить від розмірів оптики авто, яка визначається габаритами автомобіля в цілому:
Діаметр маски повинен відповідати діаметру лінзи.
Існує два типи роз'єму блоків розпалу й ламп – AMP і KET. Роз'єм AMP характерний для продукції китайського виробництва, KET – притаманний корейської продукції. Для сумісності ламп і блоку розпалювання з різними типами роз'єму використовується перехідник KET-AMP.
Обманка (CAN bus) – відповідає за сумісність між собою ксенонових / світлодіодних ламп і бортових комп'ютерів, які розпізнають тільки галогенні лампи.
Ангельські оченята – світяться як кільця (біле світло), призначені для підсвічування фар. Грають роль габаритних вогнів, надають фарам унікальний вид. При цьому ангельські очки відрізняються невисоким енергоспоживанням.
При виборі перехідників і обманки звертають увагу на сумісність з маркою автомобіля. Відповідна інформація наводиться в характеристиках цих виробів.